Hjärtligt intensivkurs på dig!

Just det. Här är den. Min blogg om intensivkurs. Kan tyckas totalt ointressant. Men det är det inte. Tror jag. Åtminstone inte för dig som verkligen ska gå intensivkurs. Då kan det här bli en riktigt intressant läsning. Det kan också bli intressant för dig som mest har en fäbless för småskruvade texter med en gemensam nämnare som egentligen inte existerar förutom på ett slags densitetsplan, och jag måste säga att jag tycker denna nämnare passar ovanligt bra ihop med ändåmålet för den här bloggen: densitet, eller snarare, INTENSIVKURS, och, om man så vill, intensitet.

Det är en big sak in life att ta körkort. Ett statement av frihet och oberoende; inte minst en känsla av att kunna ta sig varsomhelst, närsomhelst. Nu är det dock inte alla som kan åtnjuta tidsfristen och resursåtgången som det krävs att ta körkort, varför en intensivkurs kan vara den stora räddningen i mörkret. Flamman som lyser vägen mot körkortet och gör det möjligt för dig att uppleva den där härliga friheten bakom ratten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0